Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

.........ΘΗΣΑΥΡΟΣ.............


24Φεβ 2010

41

gold1.jpg
Nιώθεις αυτά που νιώθω
Πονάς όταν πονάω
Γελάς όταν γελώ
Κι αν έξω κάνει κρύο θα με κρατάς εσύ ζεστό
Θέλεις αυτά που θέλω
Μου δίνεις και σου δίνω
Εσύ είσαι εγώ
Κι απόψε τραγουδάω
Μόνο για σένα που αγαπώ
Αν η ομορφιά ήταν χρυσός
Θα ήσουν θησαυρός
Θα ήσουν θησαυρός
Και μάρτυράς μου ο Θεός
Για σένα είμαι τρελός
Για σένα είμαι τρελός
Για σένα είμαι τρελός ...;
Για σένα είμαι τρελός ...;
Σ' αγγίζω και μ' αγγίζεις
Δακρύζω και δακρύζεις
Κι αν με ρωτάς γιατί
Στις φλέβες μας κυλάει ο έρωτάς σε υγρή μορφή
Αν η ομορφιά ήταν χρυσός
Θα ήσουν θησαυρός
Θα ήσουν θησαυρός
Και μάρτυράς μου ο Θεός
Για σένα είμαι τρελός
Για σένα είμαι τρελός
Για σένα είμαι τρελός ...;
Για σένα είμαι τρελός
2.jpg
Το άκουγα στο αυτοκίνητο καθώς επεστρεφα από την δουλειά
και σκέφτόμουν...τι να τον κάνεις τον χρυσό...όταν υπάρχουν δίπλα
σου άνθρωποι διαμάντια ολόκληρα.....
Επενδύω λοιπόν στα ανθρώπινα συναισθήματα και μόνο.........
και αν τελικά τα χάσω όλα ,δεν με πειράζει, θα ξέρω ότι μπορώ να
αγαπώ πραγματικά και πάλι μόνο στην αγάπη θα ήθελα να επενδύσω..

Αφιερωμένο σε όλα τα όμορφα φιλαράκια μου εδώ

καλό μεσημέριιHappyHappyHappy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου