Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Ο έρωτας ξέφρενες άμμου δίνες

Ο έρωτας ξέφρενες άμμου δίνες





 Ένα άγγιγμα η αγάπη
ένας ψίθυρος
ακουμπώ το γόνατό μου
στου δικού σου τις καμπύλες
και ω τι ρίγος!
ω τι κύμα πυρετικό!
καράβι ακυβέρνητο το σώμα
σε θάλασσα που έρημος βαφτίζεται
γίνεται ο έρωτας ξέφρενες άμμου δίνες
βουλιάζουν οι λέξεις του στο φως

να ζήσω θέλω
στο σώμα σου επιπλέοντας
πόθου να στήνω χορό
τόπο ανοίξτε σε τόπο ιερό
ο ήλιος-έρωτας χορεύει
χορεύει η γη σεισμεύοντας
η ανάσα εκρήγνυται
σε χιλιάδες κραυγές
σε χιλιάδες  αηδόνια
σε κατακλυσμούς προγονικούς
σε σοκάκια στέγες παράθυρα
σε ορνιθώνες υπόγειους
έρωτες-πυρκαγιές
φιλιά εγκαύματα
ξυπνώ άγρια νύχτα
ξυπνώ μέσα μου κάθιδρη

κάθε που μ’ αγγίζεις
ψυχής και σώματος γεννιέται
κόλαση άσβεστη φωτιά
ω σάρκα της σάρκας μου
ω σάρκα μου ζωοφόρα
πνοή    πνοή μου
αισχυντηλά στην όψη σου
ροδίζουν οι ουρανοί




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου