Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΑΓΑΠΕΣ....

ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΑΓΑΠΕΣ....


Αν τα βράδια μου γυρίζω..Μοναχή και ψυθιρίζω..Πόσα λάθη έχω κάνει..Κι ένα σ'αγαπώ δεν φτάνει..Αν τις νύχτες δεν κοιμάμαι..Δεν είναι γιατί φοβάμαι..Είναι που ανάγκη σ'έχω..Που μακριά σου δεν αντέχω..Μα εσύ δεν νοιάζεσαι..Δεν με χρειάζεσαι..Οι ακάλυπτες αγάπες..Στη ζωή σου γίναν χάρτες..Εδώ δεν έρχεσαι γιατί φοβάσαι..Όσο κι αν χάνεσαι δικός μου θα'σαι..Και στην καρδιά σου σαν μια φωτιά..Θα καίω πάντα σαν πυρκαγιά..Κι αν βραδιάζει κι απ'τις νύχτες..Ζητιανεύω την μορφή σου..Κι αν στου ήλιου τις ακτίνες..Εγώ πλέκω το φιλί σου..Κι αν θέλησα να μας χαρίσω..Ένα δώρο της αγάπης..Το'κανα για να σου δείξω..Όσα δεν θέλησες να μάθεις..Μα εσύ δεν νοιάζεσαι..Δεν με χρειάζεσαι..Οι ακάλυπτες αγάπες..Στη ζωή σου γίναν χάρτες..Εδώ δεν έρχεσαι γιατί φοβάσαι..Όσο κι αν χάνεσαι δικός μου θα'σαι..Και στην καρδιά σου σαν μια φωτιά..Θα καίω πάντα σαν πυρκαγιά..

1 σχόλιο: